منتديات سندريلا الشاشة السورية كندة حنا الرسمية
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
المنتدى الرسمي للفنانة كندا حنا .. على هذا الرابط .. فمررررررحبا بكل محبين السندريلا كندا حنا .. www.kinda-hanna.com

رأي الفنــانيــن بالفنـان تــامر حـسني

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
عاشقة كندا حنا
Admin
عاشقة كندا حنا

انثى الميزان عدد الرسائل : 948
المزاج : --------

رأي الفنــانيــن بالفنـان تــامر حـسني Empty
مُساهمةموضوع: رأي الفنــانيــن بالفنـان تــامر حـسني   رأي الفنــانيــن بالفنـان تــامر حـسني I_icon_minitimeالخميس سبتمبر 24, 2009 3:51 pm

راي محمد حماقي :
عندما استضافوه في ميلودي اتكلم فيه عن تامر

ايه رايك في تامر حسني ؟ والله تامر حسني فنان جميل وعلي المستوي الشخصي تامر صديق جميل وهو فنان موهوب ومحدد لنفسه طريق ماشي فيه وانا بحب اغنيه وعندي ال سي دي بتاعه وبحب اسمعه

مين اكتر فنان منافس ليك ؟ بصراحه شديده تامر حسني راي عزت ابو عوف:
كان فيه لقاء في برنامج في دريم مع عزت ابو عوف ومها ابو عوف وصلاح السعدني علي فكره عزت ابو عوف الي اكتشف محمد فؤاد
كلام عزت ابو عوف :من اكتر الافلام الي عملتها الصيف ده و كنت مبسوط جداااا بيها هو فيلم عمر و سلمى بدرجه اولى و بجد انا كنت بمثل و انا مبسوط جدااا عشان مثلت مع النجم الشاب الجميل و الي هو قدم دور ابني في الفيلم و هو فعلا ابني بجد تامر حسني و كمان بنتي الجميله مي عز الدين و القصه رومانسيه كوميديه جداا و الناس دخلت الفيلم و عجبها اوووي و نجح اوووي

راي مها ابو عوف:
طبعا تامر ابني انا كمان مش بس في فيلم حاله حب حتى في الحقيقه و هو فعلا انسان جميل و طيب اوووي و هو ممثل جامد و بجد في مطربين كتار مثلو بس تامر عنده موهبه التمثيل فعلا و انا حضرت الفيلم و هو تحفه

راي الفنان الكبير صلاح السعدنى:
هو فيلم جميل و عنده الاداء المتميز درجه اولى طبعا تامر و مي حبايبي و عزت صديقي و كل الممثليين كانو كويسين اما بالنسبه للقصه فانا حبتها عشان هي رومانسيه و كوميديه وفيها لمسه سحريه جميله بتخليك تحبها مع ان الفيلم اتعرض لشويه مهاجمات فانا بقول لتامر انت عندليب الجيل ده فعلا و فيلمك حلو اوووي و متشغلشي بالك بكلام الجرايد دول اعداء النجاح فقط و بجد احنا محتجينا لافلام الرومانسيه عشان تزرع الحب في العالم الي مبقيوش بيعطو الحب و السلام قدرهم

راي محمد نور: في حوار معه
ما هى علاقتك بتامر حسني ، وما رأيك فيه كفنان ، وفي الأزمة التي تعرض لها هو وهيثم شاكر؟

تامر صديق عزيز علي جداً وأحبه جداً ، وكنا معاً منذ أن كنا في السنة الثالثة الإبتدائي في الكونسرفتوار ، وكان يلعب كرة القدم و"حريف" جداً فيها ،
راي خالد صالح وهند صبري:

كان في لقاء مع خالد صالح في برنامج الشقة على او تي في

اللي مع هند صبري

فطلبت منه هند إنه يشغل سي دي أغنية بيحبها أو فنان بيحبه

فراح مشغل أغنية حيرت قلبي معاك لأم كلثوم وقالها أنا كمان بحب كيفك إنت لفيروز السي دي بتاعها دايما في عربيتي

وبسمعها لما بكون في حالة حب وشجن

المهم ......

هند: بتحب مين من الجيل الجديد؟

خالد: تامر حسني

هند: فنان متكامل

خالد: آه متكامل وموهوب......ولامس الإحساس بتاع جيله

هند: آه صح

راي وائل كفوري:
النجم اللبناني وائل الكفوري استضافته الدكتور هاله سرحان في برنامجها قناة 5 نجوم و قد فاجئ النجم اللبناني الجمهور باللوك الجديد بتاعه و تانيا قد فاجئ الجمهور بغناءها لاغنيه
يا رب انا تعبان
للنجم المصري تامر حسني صديقه و يقول الفنان وائل :
انا مسيحي صح..لكن الاغنيه تبع النجم تامر اثرت فيا كتييييييير و كمان هيا عبارة عن دعاء ممكن لاي حد يدعيه و في الاخر كلياتنا اخوان..و بيقول كمان ان النجم تامر صديقه و هو بيحب يسمعله كتيير و البومه الجديد مذهل فعلا..::

انتـــــو شوووو رأيــــــــــــكم بتــــامر حســني؟

Laughing Laughing Laughing
Dana bakdones
عضو نشيط
عضو نشيط
Dana bakdones

انثى الاسد عدد الرسائل : 27

مُساهمةموضوع: رد: رأي الفنــانيــن بالفنـان تــامر حـسني   رأي الفنــانيــن بالفنـان تــامر حـسني I_icon_minitimeالسبت أكتوبر 24, 2009 2:39 pm

انا بحب اغانيه وتمثيلو كتير كتير ...ميرسي عاشقة كندوشة
عاشقة كندا حنا
Admin
عاشقة كندا حنا

انثى الميزان عدد الرسائل : 948
المزاج : --------

مُساهمةموضوع: رد: رأي الفنــانيــن بالفنـان تــامر حـسني   رأي الفنــانيــن بالفنـان تــامر حـسني I_icon_minitimeالأحد أكتوبر 25, 2009 5:44 am

نورتي بردك الجميـلDana bakdones

رأي الفنــانيــن بالفنـان تــامر حـسني
صفحة 1 من اصل 1